در گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب

سرهنگ پاسدار موحدنیا: مردم ایران در چهل و یک سال گذشته هژمونی آمریکا را در جهان از بین برده اند

چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور پرشور هزاران نفر از مردم دارالمومنین سبزوار در راهپیمایی روز 22 بهمن گرامی داشته شد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه در بخش پایانی این حماسه مردمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار گفت: در چهل و یک سال گذشته هژمونی نظام سلطه و آمریکایی ها به دست مردم ایران در جهان فرو پاشیده و عزت ایران را به سرتاسر جهان شناسانیده است.

سرهنگ پاسدار هادی موحدنیا افزود: آمریکایی ها مهمترین راهبردشان برای غارت مردم منطقه و کشورهای مسلمان سلطه بر خلیج فارس و غرب آسیاست و مهمترین مانع پیش روی و چپاولگری آمریکا جمهوری اسلامی است به همین خاطر چهل و یک سال است که آمریکایی ها همه امکاناتشان را بسیج کرده اند که این نظام مقدس اسلامی را سرنگون کنند اما مردم غیور ما همیشه نقشه امریکا را در منطقه نقش بر آب کرده اند.

وی با بیان اینکه داعش محصول تفکر امریکایی است، گفت: آمریکایی ها برای ادامه سلطه گریشان در منطقه همیشه به دنبال جنگ هستند و همه تلاش هایشان در سالهای اخیر در راستای این نقشه بوده است. تا هر زمان در منطقه جنگ وجود داشته باشد آن ها می توانند به چپاول ثروت مردم منطقه بپردازند.

موحدنیا سپس گفت: آن ها فکر کردند با هدف قرار دادن سردار قاسم سلیمانی جبهه مقاومت ضعیف خواهد شد و دیگر نخواهد توانست در مقابل غارتگری آن ها ایستادگی کند. اما همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، حاج قاسم سلیمانی یک مکتب بود. این مکتب سلیمانی های زیادی پرورش داده است که هر کدامشان می توانند یک حاج قاسم سلیمانی باشند در مقابل زیاده خواهی های استکبار بایستند.

وی در ادامه با اشاره به موقعیت حساس پیش روی ملت ایران در انتخابات آینده مجلس گفت: انتخابات همیشه در ایران، انتخابات بوده ولی دشمن تلاش می کند آن را انتصابات جلوه دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار با تأکید بر انیکه، همه انتخابات ما در دوران بعد از انقلاب بهترین و سالم ترین انتخابات ها بوده اند، اظهار کرد: مطمئنیم باز هم مردم حضور پر شوری پیدا خواهند کرد و نظام سلطه یک بار دیگر ناامید خواهد شد.

 

کد: 5050

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما