پرداخت بیش از 33 میلیارد تومان تسهیلات به صنعتگران سبزوار در 9 ماهه اول سال 98

رئیس شعبه بانک صنعت و معدن سبزوار گفت: این بانک از ابتدای سال 98 تا پایان آذرماه، مبلغی بیش از 33 میلیارد تومان تسهیلات ریالی و 996520 میلیون یورو تسهیلات ارزی به صنعتگران سبزواربزرگ پرداخت کرده است.
 
محمد مطیعی نژاد در گفتگو با خبرنگار مجله اینترنتی اسرارنامه افزود: تسهیلات ریالی اعطا شده در 9 ماهه نخست امسال به 10 صنعتگر پرداخت شده و تسهیلات ارزی تنها به یک نفر تعلق گرفته است.
 
وی افزود: امسال با توجه به شدت گرفتن تحریم های بین المللی، مقدار تسهیلات ارزی مان نسبت به سال گذشته چند برابر کاهش داشته اما پیش بینی می کنیم تسهیلات ریالی مان تا پایان سال، از رقم اعطا شده در سال گذشته بیشتر شود.
 
مطیعی نژاد افزود: در حال حاضر در خراسان رضوی 3 شعبه بانک صنعت و معدن وجود دارد که دو مورد در مشهد و یکی در سبزوار واقع شده است و از این بابت شهرستان سبزوار به غیر از مشهد، تنها شهرستان در این استان است که شعبه ای از این بانک در آن فعالیت دارد.
 
گفتنی است، بانک صنعت و معدن سبزوار شهرستان های جوین، جغتای، خوشاب و داورزن (محدوده سبزوار بزرگ) را نیز تحت پوشش خدمات خود دارد و بقیه شهرستان های خراسان رضوی برای دریافت تسهیلات به شعبه های موجود در مشهد مراجعه می کنند.
 
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما