برگزاری جشن شادمانه با شعار کودکان شاد، خانواده شاد در سبزوار / اهدای بخشی از درآمد بلیط فروشی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

 
جشن شادمانه با شعار «کودکان شاد، خانواده شاد» با حضور مجری محبوب کودکان عمو سعید و عروسک فانید و خاله آرزو،  به مدت سه شب در سبزوار برگزار شد. 
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه موسسه آفرینش های هنری بیهق که برگزار کننده این جشن بود، اعلام کرده است، بخشی از عواید به دست آمده از محل بلیط فروشی جشن شادمانه سبزوار، برای کمک به سیل زدگان جنوب کشور در استان سیستان و بلوچستان اهداء شود.
 
زهرا شیرازی مدیرعامل موسسه آفرینش های هنری بیهق همچنین به خبرنگار اسرارنامه گفت: این جشن با مشارکت شهربازی شهرآرزوها و با محوریت کار و معرفی شغل های مختلف به کودکان به مدت سه شب و هر شب در دو سانس برگزار شد که خوشبختانه با استقبال خوبی از جانب خانواده های سبزواری مواجه گردید.
 
وی افزود: برگزاری کنسرت موسیقی کودک و پارکور و اسکیت نمایشی از جمله برنامه های شاد و مفرح این جشن بوده اند.
 
شیرازی توضیح داد: کنسرت کودک این جشن با هنرنمایی شماری از هنرجویان خردسال آموزشگاه موسیقی چکاوک به سرپرستی محمد امیر استیری اجرا شد.
 
وی همچنین گفت: پارکور و اسکیت نمایشی توسط گروهی از ورزشکاران سبزواری به سرپرستی علی امیری انجام شد.  
 
مدیرعامل موسسه آفرینش های هنری بیهق تصریح کرد: در ایامی که فضای عمومی کشور در نتیجه اتفاقات ناگواری نظیر سانحه سقوط هواپیمای اوکراین متأثر از اخبار ناراحت کننده و تلخ اجتماعی و سیاسی است، خانواده ها و نیز دست اندرکاران فرهنگی و هنری کشور نباید از تأمین امنیت روانی و نشاط و شادابی کودکان این مرز و بوم غافل بمانند زیرا دنیای لطیف کودکانه تحمل مواجهه دائمی با اخبار فاجعه بار و رویدادهای اندوه آور دنیای بزرگسالان را ندارد.
 
وی اضافه کرد: در همین راستا در حال برنامه ریزی برای سفری به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان هستیم تا هم با اجرای یک برنامه شاد به افزایش روحیه و نشاط کودکان محروم آن منطقه از کشور کمک کنیم و هم کمک های خود را حضورا به سیل زدگان اهداء نماییم.
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما