جمع آوری پنجاه معتاد متجاهر در سبزوار

 
گروه استان ها- خراسان رضوی- فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از جمع آوری پنجاه معتاد متجاهر توسط پلیس این شهرستان در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین بیات مختاری" در تشریح این خبر گفت: مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر که این افراد از عاملان سرقت ها و خدشه دار کردن چهره شهر سبزوار شده بودند در دستور کار پلیس قرارگرفت.
 
وی افزود: اجرای این طرح ضربتی در حالی با پشتیبانی مسئولان شهرستان و پشتیبانی مقام قضایی و همچنین همکاری شهروندان فهیم و قانونمدار انجام شد که شهرستان سبزوار فاقد مراکز و کمپ ترک اعتیاد ماده۱۶ و بازپروری افراد آلوده به موادمخدر است.
 
این مقام انتظامی گفت: خوشبختانه پس از هماهنگی های لازم و انجام مطالعات میدانی، طرح ضربتی اجرا و پنجاه معتاد متجاهر از مناطق مختلف شهر سبزوار جمع آوری شدند. 
 
سرهنگ بیات مختاری اظهار داشت: با هماهنگی های به عمل آمده, این افراد به یکی از مراکز ترک اعتیاد اجباری ماده۱۶ مرکز استان تحویل داده شدند. 
 
وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد: با حمایت های مسئولین استانی و همت دستگاه های دخیل در امر بازپروری معتادان متجاهر، اردوگاه ترک اعتیاد اجباری ماده ۱۶ در سبزوار راه اندازی شده تا پلیس بتواند ماموریت ها و تکالیف مهم خود در عرصه پیشگیری از وقوع آسیب ها را با جدیت دنبال و گامی برای درمان و بازپروری معتادان به موادمخدر برداشته شود.
 
معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان سبزوار
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما