در آستانه یکصدمین سال تاسیس بیمارستان حشمتیه سبزوار

آغاز فراخوان جمع آوری عکس ها و اسناد قدیمی بیمارستان حشمتیه

 
🔺مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ازآغاز فراخوان جمع آوری عکس ها و اسناد قدیمی بیمارستان حشمتیه خبرداد.
 
🔺محمد باقرزاده با بیان این خبر اظهار کرد: بر اساس اسناد معتبر تاریخی بیمارستان حشمتیه به عنوان اولین بیمارستان خراسان بزرگ و از جمله اولین بیمارستان های كشور به شمار می رود که اکنون این بیمارستان صدمین سال فعالیت خود را سپری می کند.
 
🔺وی با اشاره به اهمیت شناخت مردم از این دستاورد مهم و ارزشمند،افزود: یکصدمین سال تاسیس بیمارستان حشمتیه سبزوار، برای معرفی این میراث ماندگار فرصت بسیار مغتنمی می باشد که نیازمند همراهی هرچه بهتر مردم و مسئولین است.
 
🔺باقرزاده ادامه داد: در همین راستا و با توجه به جایگاه این بیمارستان حشمتیه،دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در نظر دارد آنچه را که شایسته این ریشه کهن است در قالب همایش و نمایشگاهی در خور شان و منزلت آن برگزار نماید.
 
🔺وی با اشاره به آغاز فراخوان جمع آوری عکس ها و اسناد قدیمی این بیمارستان اضافه کرد: کلیه همشهریان گرامی در داخل و خارج از کشور می توانند با ارسال تصاویر،فیلم و یا اسناد قدیمی این بیمارستان،در راستای شناساندن این میراث گرانبها سهیم باشند.
 
🔺مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوارخاطرنشان کرد:علاقمندان می توانند با مراجعه به پوستر فراخوان جهت ارسال مستندات خود اقدام نموده و این دانشگاه به پاس این همراهی ارزشمند بر خود واجب می داند تا به نحوه شایسته از شرکت کنندگان تقدیر نماید.
 
🔺شایان ذکر است؛آثار ارسالی به دبیرخانه یکصدمین سال تاسیس بیمارستان حشمتیه با درج مشخصات ارسال کنندگان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
 
منبع:کانال سبزوار دوربین
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما