سرمربی تیم هندبال سربداران سبزوار:

بازی سختی را در خانه حریف خواهیم داشت

الهام شبانی/ مجله اینترنتی اسرارنامه

سرمربی تیم هندبال سربداران سبزوار گفت: در مسابقه فردا تیم سبزوار با دشتستان بوشهر قطعاً بازی سختی را در خانه حریف خواهیم داشت.

قاسم شعبانپور در گفتگو با گزارشگر اسرارنامه اظهار کرد: در دومین هفته از شروع لیگ برتر هندبال  فردا 31مرداد ماه 98 تیم سربداران سبزوار به دیدار تیم بوشهر می رود. تیم حریف هفته گذشته بازی خوبی در مقابل ذوب آهن ارائه داد که بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید. تیم بوشهر امسال با در اختیار گرفتن اسپانسر قوی چهار بازیکن ملی پوش را در ترکیب خود جای داده است، مسابقه امروز برای ما اهمیت زیادی دارد ما به قصد برد به خانه حریف می رویم که امیدواریم شرایط بگونه ای پیش رود که شرمنده طرفداران خود نشویم.

وی افزود: مسابقه فردا راس ساعت 16 بعد از ظهر در شهر برازجان بوشهر برگزار می شود. وضعیت بازیکنان تیم سربداران سبزوار به لحاظ روحی و جسمانی در شرایط مطلوبی است اما موردی که برای ما تبدیل به دغدغه شده گرمای بیش از حد هوا در بوشهر است، خرده ای که در این بازی به فدراسیون هندبال گرفته می شود ساعت برگزاری مسابقه است که در شرق و جنوب کشور تایمی در نظر گرفته شده که بازی را برای بازیکنان سخت می کند.

جریمه 10 میلیون تومانی فدراسیون برای تیم سبزوار

شعبانپور در ادامه صحبت هایش به جریمه 10 میلیون تومانی فدراسیون هندبال برای تیم سبزوار به خاطر توهین تماشاگران در بازی نخست سبزوار با تیم کازرون اشاره کرد و گفت: متاسفانه در بازی نخست که هفته قبل در سبزوار انجام شد در دقیقه 15 بازی تماشاگران به داوری اعتراض و توهین کردند. داوران حاضر در این مسابقه از داوران مطرح کشور بودند که والحق و انصاف قضاوت منصفانه ای داشتند، اما تماشاگران به چند حرکت داور اعتراض کردند.

وی افزود: سبزواری ها به مهمان نوازی معروف هستند این رفتارها دور از شانیت بود هر گونه رفتار ناشایست تماشاگران ضربه به تیم است. متاسفانه این رفتار تماشاگران منجر به برخورد فدارسیون هندبال و جریمه  10 میلیون تومانی برای تیم سربداران سبزوار شد که البته در صورت تکرار، یک  بازی تعلیقی بدون حضور تماشاگر نیز برای تیم در نظر گرفته اند.

سرمربی تیم هندبال سربداران سبزوار اضافه کرد: امسال با توجه به تغییر جدول مسابقات، تیم ها در دو گروه  تقسیم بندی شدند در گروه نخست تیم های سربداران سبزوار، زغال سنگ طبس، ذوب آهن اصفهان، نیروی زمینی کازرون، ستارگان دشتستان، زاگرس کرمانشاه  و در گروه دوم سپاهان اصفهان، مس کرمان، به دشت، آلومینیوم اراک و نفت و گاز گچساران قرار دارند.

این تیم ها در دور نخست با هم رقابت دارند که از هر دو گروه ۴ تیم به دور فینال راه پیدا می کند، بدین ترتیب که در دور فینال ۸ تیم دارای بیشترین امتیاز، مسابقات را  ادامه خواهند داد و عملا لیگ برتر قبل از پایان سال به اتمام می رسد

وی ادامه داد: در حال حاضر تیم سبزوار نسبت به سال قبل یکپارچه و منسجم تر است. تمامی بازیکنان تیم بومی و پخته تر نسبت به سال قبل هستند با اینکه سه بازیکن به خاطر مشکلات مالی که تیم  داشت از ما جدا شدند اما در مجموع ترکیب خوبی را تیم دارد. برد در هندبال ارتباط مستقیم با مباحث مالی دارد و هر تیمی که هزینه کند قطعا موفقیت در پیش دارد. ما به خاطر شهرمان با بازیکنان بومی خود وارد گود مسابقات شده ایم. قول هایی برای حمایت مالی از تیم داده اند که امیدوار به تزریق آن هستیم تا در ادامه کار با مشکل مواجه نشویم.

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما