امضای تفاهم نامه همکاری سازمان زمین شناسی با دانشگاه حکیم سبزواری

با حضور معاون وزیر صنعت و رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی: تفاهمنامه همکاری سازمان زمین شناسی با دانشگاه حکیم سبزواری امضا شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور امروزدر دانشگاه حکیم امضای تفاهم نامه همکاری سازمان زمین شناسی با دانشگاه حکیم سبزواریسبزواری گفت: این تفاهمنامه همکاری به هدف گسترش ارتباطات چندجانبه علمی و آموزشی در زمینه‌های مرتبط با علوم زمین بین سازمان زمین شناسی و دانشگاه حکیم سبزواری به امضا رسید.
 
علیرضا شهیدی افزود: مشارکت در برگزاری همایش‌ها و نشست‌های علمی تخصصی و مشارکت در راه اندازی رشته ژئوتوریسم در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه حکیم سبزواری از موارد مهم این تفاهمنامه است.
 
وی گفت: همکاری‌های علمی و اجرایی در ثبت و راه اندازی ژئوپارک سبزوار نیز از تعهدات دو طرف در این تفاهمنامه است.
 
رئیس دانشگاه حکیم سبزواری نیز گفت: راه اندازی ژئوپارک سبزوار و مشارکت در هدایت پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی از تعهدات سازمان زمین شناسی و دانشگاه حکیم سبزواری در این تفاهمنامه است.
 
علی اصغر مولوی افزود: کمک به شناساندن و معرفی توانمندی‌های ژئو توریستی سبزوار از طریق وب سایت سازمان و برقراری امکان بهره گیری دانشگاه حکیم سبزواری از شبکه همکاری ملی و بین المللی سازمان برخی از تعهدات دو طرف در این تفاهمنامه است.
 
منبع: خبرگزاری صدا و سیما خراسان رضوی
کد:4553
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما