8 فروردین ماه

زادروز « حسین خسروجردی» رمان نویس معاصر سبزواری

سمیرا واعظی نژاد / مجله اینترنتی اسرارنامه

استاد حسین خسروجردی نویسنده لطیف طبع خراسانی و روایتگر داستانی لحظه های ناب تاریخ است که در آثارش به تاریخ و فرهنگ این کهن بوم، سبزوار نگاهی ویژه دارد.
 
به مناسبت زادروز این هنرمند نام آشنا، تحریریه اسرارنامه به انتشار اینفوگرافی که در آن می توانید خلاصه ای از بیوگرافی این هنرمند سبزواری را مشاهده نمایید، می پردازد.
 
برای مطالعه متن کامل بیوگرافی این هنرمند هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.
 
برای بزرگتر شدن تصویر روی آن کلیک کنید.
 
 
نظرت را بنویس
comments

حسین خسروجردی

آه دوستان و همگنان و همراهان همیشگی رسانه ی اسرارنامه سبزوار : با درود و بهترین آرزوهایی که سطح آن را همبشه بالا می برد تا شما را دمی به قرار و سرزنده و پیشاهنگ معنوی مردمی ببیند که در فضای جامعه امروز سخت به شما نیاز دارد . و با اعتماد عمیقشان به شما خواهان گشایس و تحول و ثمر بخش هستند. باری قبول مسئولیت در راه یک زیست انسانی و برتر ، شایستگی و بایستگی می خواهد که شما عزیزان در عمل و تلاش معرفتی بی ریایتان ، استحقاق چنان درجه ای را دارید که توانسته اید به تلاش جمعی و راهِ پیروزی نوعی و انسانی ادامه دهید و قضاوت عمومی را همراه خود سازید . دوستان چقدر مایل بودم که هفتمین سالگرد رسانه ی موفق اسرارنامه در جشن شما حاضر باشم و به یکایک شما و خصوصا دوست گرانمابه ام جناب امید برومندی ، این استمرار پوینده و کوششگرانه ی فرهنگی و هنری را تبریک می گفتم . باری همینکه می بینم و می بینیم که به همت شما هر آیینه در معنا گشوده می شود و عزم و جزم شما در آبادی و توسع فرهنگی راهگشا و موثر می افتد ، خود شکری ست شادمانه که به توفیق می رسد. با درود دوباره به یکایک شما پیشاهنگان معنوی جامعه فرهنگی : حسین خسروجردی
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما