نگریستن به سیمای هاجر چنارانی و سید جواد حسینی یا حیران بودن در آثار صنع

ادبیات چه موجود لطیف ناز شیرین و دلچسبی است ! صورت و صداهای کریه و دلخراش رفتار های سیاسی به مدد مفاهیم ادبی قابل تحمل دیدن و شنیدن می شوند .
 
فیلم درگیری نماینده ی نیشابور و مطالب پیرامون ان را در فضای مجازی خواندم به یاد شعر زیبای سعدی علیه الرحمه افتادم . تو به سیمای شخص می نگری   ما در اثار صنع حیرانیم.
 
سید جواد حسینی را از سال 66در دبیبرستان فقیه سبزواری در کسوت معلم پرورشی که خیلی هم شیک و خوش فرم به اندام شخصیت ایشان می امد می شناسم .سخت کوش خوش فکر خوش برخورد با قدرت روابط عمومی بالا .
 
هاجر چنارانی فرزند انقلاب است . درست زمانی که ایشان به عنوان دانش اموز پایه ی اول پا به مکتب خانه ی این نظام تعلیم و تربیت گذاشته است جناب اقای دکتر حسینی کتاب حماسه ی حسینی در کیف آماده می شده است به عنوان مربی پشت تریبون این نظام تربیتی ایفای نقش نماید .
 
چنانچه دکتر حسینی را یک جهادگر در عرصه ی علم و مدیریت بدانیم پس از ان همه زحمت  های شبانه روزی  هاجر چنارانی قطره ی عرقی است بر جبین خدمات جناب دکتر ! برامده از پوست و گوشت و استخوان ! ثمره ی بسیاری ایین نامه ها جشن واره ها سوگواره ها که جناب دکتر  پای ان سخنرانی و امضا نموده اند .
 
اگر مریدی یا خود ایشان بفر مایند این شخص و رفتار این نماینده کم نظیر است حقیر قبول ندارم .  درخانه های ما مدارس ما بیمارستا ن ها و دانشگا ه های ما هاجر چنارانی بسیار زیادند . اتفاقا رفتار نمایند ه ی نیشابور که خود را سانسور نکرد به صداقت بسیار نزدیک است . چه بسیار هاجر ها که خود خوری می کنند پنهان کارند پایه های میکرو فنی که با غضب در دست دارند را خبر داریم می بینیم اما به رو نمی اوریم! کجا و به سمت که پرت کنند خدا می داند!
 
جناب اقای دکتر حسینی یقینا می دانند تنه و شاخه های درخت از میوه ی خود نباید گله مند باشند . در خوش بینا نه ترین حالت این هاجر ها نتایج سکوت است سکوت های برنا مه ریزی شده !
 
نتیجه ی مدت زمانی که ادم دلش نمی خواهد اما کف می زند . امید انکه از این پس شاهد این گونه رفتار های  غیر اخلاقی که در محلات فقیر نشین دهلی قدیم هند اتفاق نمی افتد نباشیم.
 
محمد ابراهیم اکبری
وبلاگ: ساده باز
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما