نه به تخریب خانه های تاریخی سبزوار

مسعود پسندیده عضو شورای شهر سبزوار در جدیدترین پستی که به کانال تلگرامی خود ارسال کرده است از بازدید شماری ازدانش آموزان دبیرستان قاضی زاده از بناهای تاریخی سبزوار خبر داده است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه در روزهای اخیر خبر تخریب خانه پارسی که گفته می شود یکی از خانه های دارای معماری جالب توجه و ارزش تاریخی در سبزوار است، در رسانه ها منتشر شد.(منبع)

مسعود پسندیده طی انجام مصاحبه و ارسال پست هایی به کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرامی خود به روند تخریب خانه های تاریخی شدیداً واکنش نشان داد.

امروز هم او پست های جدیدی منتشر کرده که به نظر می رسد روی اکثر انتقاداتش با شهرداری است که ظاهرا توجهی به حفظ خانه ها و ابنیه ی دارای معماری خاص و ارزش تاریخی در سبزوار ندارد.

در مقابل این موضع گیری مسعود پسندیده، کاظم کرامت رئیس شورای شهر سبزوار چند روز قبل طی انتشار نامه ای که در کانال تلگرامی شهرداری سبزوار منتشر شد، مدعی بود شهرداری و شورای شهر حامی و میراث دار آثار تاریخی سبزوار هستند.(منبع)

اما مسعود پسندیده همین امروز عکس دیگری از تخریب کشتارگاه قدیمی سبزوار توسط شهرداری منتشر کرده است که قرار بوده به کتابخانه تبدیل شود!

مسعود پسندیده در کانال تلگرامی خود در توضیحات عکس فوق نیز این توضیحات را نوشته است:

ساختمان قدیمی کشتارگاه که توسط مشاور برای تغییر کاربری به قرائت خانه طراحی شده بود، توسط شهرداری سبزوار کاملا تخریب گردید.
 
 
نظرت را بنویس
comments

همش یک طرف رنگ پالتو مسعود پسندیده یک طرف رنگ پالتوت تو حلقم داش مسعود

سلام

اقاي پسنديده به فكر پرونده ايت در اداره اطلاعات باش و دست از زوره سياه بردار.خودت به همه اين مسايل دامن ميزني و در ثانيه هاي اخر به دوربين و تبليغات مي رساني.مناره مسجد افتخار تخريب شده و چهراراه دانشگاه و خانه ترشيزي ها و ماجراي خانه اسلامي هم كه پيش كش.شما با مهدي مقصودي كجاييد؟شما در كميسيون گردشگري فاجعه شب سكوت و كوير كه با بد اخلاقي هاي زيادي همراهه بود.ماجراي كيچه كه با مسايل زيادي و بودجه كوي گلستان را كه در پروژه اميريه هزينه كديد و هزينه هنگفتي را بر دوش شهروندان نهاديد.بهتر است به سخن باز گرديد و بابچه ها يه قل دوقل بازي كنيد.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما