آیین بزرگداشت دکتر نادر نوبری در سبزوار برگزار می شود

آیین نکوداشت دکتر نادر نوبری متخصص صاحب نام مغز و اعصاب در سبزوار برگزار خواهد شد.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، در یکی دو هفته اخیر خبرهای برگزاری این مراسم توسط یکی از تشکل های مردمی شهر سبزوار با نام بنیاد «قدم» در فضای مجازی شهرستان پیچیده و تبلیغات این مراسم در شبکه های اجتماعی و نیز در سطح شهر پخش شده است.
 
خبرنگار اسرارنامه در همین راستا جهت کسب اطلاعات بیشتر از چند و چون برگزاری و برگزارکنندگان آیین نکوداشت دکتر نوبری با امید گلباز دبیر این برنامه به گفتگو پرداخته است.
 
گلباز در این رابطه به  اسرارنامه گفت: در این مراسم دکتر نوبری به نمایندگی از تمامی پزشکان خدوم و زحمتکش سبزوار مورد تقدیر قرار خواهد گرفت. زیرا جدا از تخصص ایشان در انجام جراحی های خاص و حیاتی، اخلاق مداری دکتر نیز همواره مورد توجه مردم بوده است.
 
وی ادامه داد: یک نکته مهم درباره دکتر نوبری این است که ایشان سبزواری نیست اما بیش از دوازده سال است که در سبزوار مراجعان بی شماری از سراسر کشور را می پذیرد و علاقه و عرق خاصی به سبزوار دارند،کما اینکه خانواده وی نیز در خارج از کشور به سر می برند و ایشان رنج غربت و دوری را تحمل می کنند تا به مردم خدمت کنند.
 
گلباز افزود: آیین نکوداشت دکتر نوبری بخش های متنوعی نظیر پخش کلیپ، سخنرانی، اجرای تئاتر، تکنوازی موسیقی سنتی و اهدای لوح تقدیر و  همچنین اهدای تندیس قدم و لوح شهروند افتخاری شهر به جناب دکتر نوبری می باشد.
 
وی همچنین از دعوت بعضی بیماران خاص دکتر نوبری از سبزوار و دیگر شهرها برای شرکت در این مراسم و همچنین دعوت از یک هنرمند محبوب کشوری خبر داد و گفت در صورت قطعی شدن حضور این هنرمند، اطلاعات بیشتری در اختیارمردم قرار خواهد گرفت.
 
عضو بنیاد مردمی قدم سپس با ابراز گلایه از عدم همکاری شهرداری و شورای شهر در برگزاری این برنامه، گفت: هرچند ابتدا از سوی شورای شهر و شهرداری قول همکاری در برگزاری این برنامه داده شده بود، اما در نهایت این عزیزان از همکاری دریغ کردند و ما مجبور شدیم مکان برگزاری مراسم را تغییر داده و آن را در سالن کنفرانس هتل کاملیا برپا کنیم.
 
 گلباز ادامه داد: بنیاد تازه تأسیس قدم درنظر دارد یکی از اقدامات خود را به تقدیر از تاثیرگذاران و خادمان شهر اختصاص دهد که در اولین گام نکوداشت دکتر نوبری برگزار می شود و گام بعدی نیز تقدیر و نکوداشت دکتر بسکی، پدر طبیعت ایران است.
 
وی افزود: بنیاد مردمی قدم یک تشکل مردم نهاد است که به منظور افزایش فرهنگ شهروندی و مطالبه گری عمومی در پنج حوزه سلامت، گردشگری، کار و اشتغال، مشارکت زنان و حوزه اجتماعی قصد فعالیت دارد.این بنیاد به هیچ نهاد دولتی و به هیچ شخصی وابستگی ندارد و تمامی برنامه های پیش رو را با کمک های مردمی و جذب اسپانسر برگزار می کند که برنامه بزرگداشت دکتر نوبری نیز از همین نوع است.
 
گفتنی است، دکتر نادر نوبری متولد 1342 در شیراز از پدر و مادری کرمانی است. وی 12 سال است که در سبزوار مشغول به طبابت شده و در این مدت بیش از هشت هزار عمل جراحی انجام داده است.
 
وی بعد گذراندن دوره های تخصصی جهت انجام PRP در خارج از کشور، انجام تزریقات PRP جهت درمان درد های مفاصل را در شهرستان سبزوار آغاز کرده است.
 
خانواده دکتر نوربی در آمریکا زندگی می کنند اما وی عاشق سبزوار است و جهت معالجه بیماران به این شهر رفت و آمد دارد.
 
گفتنی  است، پیش از این نام دکتر نادر نوبری در فهرست قهرمانان مردمی سبزوار بزرگ که توسط مجله اینترنتی اسرارنامه در حال گردآوری است، درج شده ا ست:
 
 
 
نظرت را بنویس
comments

عصمتی

با فشار دکتر مسلم به فرماندار کنسل شد. این چه شهریه بخدا

خسته نباشيد اما آقا يک گزارش کاملي از مراسم بزرگداشت استاد برآبادي بزنيد تا ما که نبوديم بخوانيم و بدانيم ديشب چه گذشته است.

صباغ

شک نکنید مسلم تمام سعی اش را می کند که برگزار نکنید. ولی با اینکه برگزار نخواهد شد به شما خسته نباشید میگویم.

راستي هيچ نپرسيده چرا آقاي دکتر به سبزوار آمدند و ماندگار شدند؟ علت علاقه شديد ايشان به سبزوار چيست؟
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما