رونمایی از رمان یار حسین خسروجردی در زمان و مکانی دیگر

آیین رونمایی از رمان یار حسین خسروجردی که قرار بود ساعت 18 بعد از ظهر امروز یکشنبه27 تیر95 در محل تالار اجتماعات شهرداری سبزوار برگزار شود، به زمان و مکان دیگری موکول شد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه یکی از بانیان برگزاری این مراسم که این خبر را در اختیار اسرارنامه قرار داد، فعلا توضیحات بیشتری نداد.

رمان یار جدیدترین اثر حسین خسروجردی نویسنده و هنرمند پیشکسوت تئاتر در دیار سربداران است که بیش از سه سال برای نوشتن این رمان وقت صرف کرده است.

این رمان به درباره زندگی و زمانه دکتر تقی ارانی یکی از روشنفکران و مبارزان معاصر ایران است که در سال 1318 در زندان های سیاسی پهلوی اول به قتل رسیده است.

هرچند وی به عنوان پدر اندیشه چپ در ایران یاد می شود، اما شخصیت وی علاوه بر ابعاد سیاسی، دارای ابعاد و علایق علمی، رواشناسی و جامعه شناختی هم بود و حتی برخی آثار ادبی نیز از وی برجای مانده است.

نظرت را بنویس
comments

اقای سبزواری مثالی که زدی کاملا اشتباست. خوبه ادم خودش یکمقدار فکر کنه قبل از حرف زدن مثل این میمونه که الان که اینقدر روی مسئله حجاب زنان گیرمیدن و یکی از مسائل مهم فرهنگی جامعه محسوب میکنن یکی بیاد بگه فرهنگ به حجاب نیست. به بیکاری جوانان سبزواری است؟ شما ا ین نظرو قبول داری؟ سبزواری جان چرا برای بعضی ها جا نمیافته هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد؟

سبزواری

باشه آقا حرف شما دوستان به اصطلاح فرهنگی و دلسوز شهر درست، اما به نظر من فرهنگ جامعه از صدر تاذیل و در همه جوانب و زندگی روزمره افراده و رونمایی از کتاب هایی در این سطح خوبه اما اولویت اول و دوم و سوم نیست. شما شرایط فرهنگی نیشابور رو با سبزوار مقایسه کنید ببینید تا حالا چنتا مراسم رونمایی از کتاب های اینچنینی داشتن و چنتا کنگره بین المللی مربوط به فرهنگ. به نظر من تکلیف دوستداران واقعی فرهنگ سبزوار با خودشون و مخصوصا با مسوولین شهر روشن نیست. من از سر دلسوزی صحبت کردم دوستان مختارند هرگونه برداشتی داشته باشند.

سبزواری

الان باید خوشحال باشیم یا ناراحت الان به حال شهر چه فرقی میکنه اخه???????!!!!!!!

حسادت کش

ازحسادت برو بمیر .

سبزوار فرهنگی

چون کنسل نشد و برگزار شد باید خوشحال باشیم اما اهمیتشم چیزی نیست که لازم باشه توضیح بدیم. دیگه اگر کسی اهمیت انتشار کتاب و برگزاری مراسم رونمایی و تجلیل از فرهیختگان و نویسندگان کتب و این جور فعالیت های فرهنگی رو انکار کنه، با توضیح دادن نمیشه بهش فهموند فقط باید چنین فردی رو به حال خودش واگذار کرد و بقیه باید کار خودشونو بکنن. دنیا نمیتونه معطل کسانی بشه که از دایر فکر و فرهنگ رو به پیشرفت بشری، عقب میمونن
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما