نمایش کمدی مرغ تخم طلا در تالار بیهقی سبزوار به روی صحنه رفت

نمایش کمدی مرغ تخم طلا ویژه کودکان به کارگردانی جواد ربیعی در تالار بیهقی سبزوار به روی صحنه رفت.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه علیرضا رادمان یکی از دو تهیه کننده نمایش مرغ تخم  طلا، در این زمینه به خبرنگار ما گفت: مدت زیادی بود که در سبزوار تئاتری مخصوص کودک نداشتیم و این یکی از امتیازات کار مرغ تخم طلاست. خصوصا که تعداد زیادی از بازیگران آن کودک هستند و خود کارگردان اثر هم از جوانان هنرمند سبزواری است.
 
رادمان که پیش از این نمایش های دیگری نظیر «قی قاج» ، «شش و بش» ، «بفرمایید شام» ، «دارام» ، «مجنون قجری» و «گل محمد» را در سبزوار تهیه کنندگی کرده است، دیگر تهیه کننده نمایش مرغ تخم طلا را سید احسان رضوی معرفی کرد.
 
رادمان همچنین با اشاره به حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از همراهی حسین پورسجادی از هنرمندان با سابقه تئاتر سبزوار با نمایش مرغ تخم طلا، قدردانی کرد.
 
گفتنی است نمایش مرغ تخم طلا با هنرنمایی: امیرحسین ایزدی فرد، مهسا سراج، مهشید سراج، سجاد اسماعیلی، هومن پوراشرف، عباس افغانی مقدم، ابوالفضل بهرامی، علی رضا احدی، امیرحسین آسیایی و سارا سراج از 24 تیرماه به مدت 15 شب در تالار بیهقی (میدان نقابشک) سبزوار اجرا خواهد شد.
 
علاقه مندان می توانند، بلیط تماشای این نمایش را از محل اجرا(تالار بیهقی) و نیز کیوسک مطبوعاتی میدان پست و تلگراف و کافه هنر(در میدان سه گوش) خریداری نمایند.
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما