برگزاري کنکور سراسری دكتري در دانشگاه حكيم سبزواري

کانال اخبار دانشگاه حکیم سبزواری در تلگرام از برگزاری آزمون سراسری دکترا در این دانشگاه خبر داده است.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه در این آزمون که روز جمعه 14 اسفند برگزار شده است،700 نفر داوطلب از شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی با یکدیگر به رقابت پرداخته اند.
 
گفتنی است تا چند سال قبل آزمون دکتری در استان خراسان رضوی فقط در مشهد برگزار می شد، اما شهرستان های سبزوار و تربت حیدریه در سال های اخیر به عنوان دیگر قطب های دانشگاهی شمال شرق کشور پس از مشهد مقدس، به حوزه های جدید برگزاری کنکور دکتری دانشگاه های سراسری تبدیل شده اند.
 
پیش از این یک مرتبه در اسفند 91 به دلیل بارش شدید برف و بسته شدن راه ها، بسیاری از داوطلبان کنکور دکتری در شهرستان های غرب خراسان رضوی نتوانستند خود را به مشهد برسانند و سازمان سنجش مجبور شد یک مرتبه دیگر در اردیبهشت ماه 92 آزمون دکتری را برای بازماندگان در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار کند و پس از آن دانشگاه حکیم سبزواری به عنوان یکی از حوزه های برگزاری کنکور دکتری معرفی شد.
 
دانشگاه حکیم سبزواری با 10 هزاردانشجو و سه دهه سابقه فعالیت پس از دانشگاه فردوسی مشهد، بزرگترین و قدیمی ترین دانشگاه معتبر ملی در استان های خراسان رضوی و شمالی است.
 
گفتنی است علاوه بر استان خراسان رضوی در استان های خراسان شمالی و جنوبی نیز تنها یک حوزه در شهرهای بجنورد و بیرجند برای برگزاری آزمون دکتری 95 در نظر گرفته شده است.
 
 
 
شما مخاطبان گرامی نیز اگر می خواهید مستقیما اخبار دانشگاه حکیم سبزواری را دنبال کنید می توانید برای عضویت در کانال تلگرامی این دانشگاه هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.
 

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما