همراه با دکتر امین زارعین نگاهی به:

پرسش و پاسخ جالب درباره موجودات ماورایی درکلاس درس فلسفه دانشگاه حکیم سبزواری

دکتر موسی الرضا امین زارعین یکی از چهره های موفق علمی و فرهنگی شهرستان سبزوار است که با وجود رنج بردن از یک معلولیت شدید جسمانی ترجمان واقعی عبارت خواستن ، توانستن است را در رفتار و زندگی خود به نمایش گذاشته است.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، دکتر امین زارعین که در ایام جوانی دانشجوی یکی از رشته های فنی مهندسی بوده و درعین حال به ورزش کشتی نیز می پرداخته است، پس از دچار شدن به معلولیت نخاعی، بدون اینکه برای همیشه دچار یأس و نا امیدی شود، مسیر زندگیش را به گونه ای که متناسب با شرایط جدید جسمانیش باشد، تغییر می دهد و به تحصیل در رشته فلسفه می پردازد و سرانجام دکترای خود را در رشته فلسفه علم در یکی از دانشگاه های خارج از کشور اخذ می کند و چنان می درخشد که وبسایت کشوری دفتر فرهنگ معلولین از امین زارعین به عنوان پژوهشگر و استاد نمونه یاد می کند.(منبع)
 
وی علاوه بر فعالیت های علمی در زمینه اجتماعی و فرهنگی نیز فعالیت های زیادی دارد به طوری که موسس جامعه معلولین سامان سبزوار ورییس انجمن تشکلهای معلولین خراسان رضوی وعضو هیئت امناء جامعه معلولین ایران  است.
 
دکتر امین زارعین علاوه بر همه زمینه های مختلف فعالیتی که در بالا گفته شد، در زمینه وبلاگ نویسی نیز از سال های گذشته تا کنون فعالیت گسترده ای دارد. محتوای آرشیو وبلاگ این استاد برجسته سبزواری شامل مقالات، نوشته ها، پرسش و پاسخ ، تصاویر، خاطرات و .... می شود.
 
وی در یکی از جدیدترین پست های وبلاگش، با توجه به دانشی که در زمینه علوم دینی و قرآنی دارد، به موضوع جالبی پرداخته است که احتمالا برای بسیاری از افراد جذابیت خاصی را دارد. 
 
«جن» یکی ازموجودات اسرارآمیزی است که همواره درباره وجود یا عدم وجود آن بین افرادمختلف نظرات متفاوتی وجود دارد به طوری که عده ای به وجود جنیان به طور کل اعتقادی ندارند و آن ها را خرافی می دانند و عده ای دیگر این موجودات ماورایی را باور دارند.
 
دکتر امین زارعین در این مطلب که ظاهرا ماحصل پرسش و پاسخی بین او و دانشجویانش در یکی از کلاس های درس دانشگاه حکیم سبزواری بوده و توسط یکی از دانشجویان فلسفه این دانشگاه به نام محمد علی آبادی پیاده سازی و تنظیم شده است، با استناد به آیات قرآن کریم، وجود جن را تأیید کرده و انواع آنان رامعرفی نموده و تعداد و جنس و شیوه ارتباطی که هر گروه از جنیان می توانند با انسان ها داشته باشند را توضیح داده است.
 
اگر شما نیز مشتاق به دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره این موجودات ماورایی و چگونگی حیات و ارتباطشان با انسان هستید، هم اکنون به پیوند زیر در بخش حوض هشت پایه اسرارنامه مراجعه کنید:
 
 
نظرت را بنویس
comments

مصیبت

سپاسگزارم وتلاش شمارادراعتلای فرهنگ ونیزذره پروری می ستایم اما لازم است بعرض برسانم بنده هیچگاه دردانشگاه حکیم بطوررسمی درس نداشته ام وازتدریس دردیگردانشگاه ها نیزاخیراردصلاحیت شده ام بخاطراینکه وقایع منی راپیش بینی کرده ام و.......وبابعضی ازچهره های فرصت طلب اصلاح طلب نمابه عتاب سخن گفته ام. دیگراینکه برای رفع ترس ازاجنه باید بسم الله گفت درمیان ضرب المثل های سبزواری برای طلسم بی پولی می گویند پول جن است ومابسم الله وقرآن خواند.می شود استدلال کرد

مصیبت

صعهءصدرشمارامی ستایم
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما