20 کیلومتر از آزادراه حرم تا حرم در محدوده سبزوار آماده آسفالت و بهره برداری است

 نماینده مردم سبزوار در مجلس:

20 کیلومتر از خط آهن سبزوار آماده ریل‌گذاری است

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از آماده‌سازی 20 کیلومتر از خط آهن سبزوار برای ریل‌گذاری خبر داد.

علی سبحانی‌فر در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی سبزوار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار با اشاره به آماده بودن 20 کیلومتر از پروژه راه‌آهن سبزوار برای ریل‌گذاری اظهار داشت: این پروژه در مدت گذشته از سرعت خوبی برخوردار نبود که با پیگیری‌های صورت گرفته و تامین اعتبارات مورد نیاز پروژه با پیشرفت خوبی همراه بوده و 20 کیلومتر از آن آماده ریل‌گذاری و در مرحله «بالاست» قرار دارد.

وی با بیان اینکه این پروژه در بخش‌های دیگر با پیشرفت فیزیکی 50 درصدی برای زیرسازی همراه بوده است، تصریح کرد: در همین راستا با پیگیری‌های صورت گرفته پروژه خط آهن سبزوار در لیست تامین ریل وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته که در حقیقت ابزار لازم برای افزایش سرعت پروژه تامین شود.

سبحانی‌فر با بیان اینکه یکی از راه‌های تامین اعتبارات پروژه فروش اوراق مشارکت مردمی است، افزود: پیش‌بینی‌هایی نیز از محل صندوق توسعه ملی برای تامین اعتبارات پروژه صورت گرفته که در تلاش هستیم با پیگیری مسئولان از این مسیرها بخش مورد نیاز اعتبارات را تامین کنیم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در سال گذشته اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان برای تسریع در اجرای پروژه اختصاص داده شد، اضافه کرد: اگر اعتبارات مورد نیاز از محل صندوق توسعه و یا فروش اوراق مشارکت تامین شود تا پایان سال آینده شاهد بهره‌برداری از این پروژه خواهیم بود.

وی با اشاره به پروژه آزادراه حرم تا حرم نیز افزود: در حال حاضر فعالترین قطعه در محدوده این پروژه قطعه سبزوار-نیشابور است که قرارگاه خاتم به عنوان پیمانکار کار اجرایی پروژه را پیش می‌برد.

سبحانی‌فر با بیان اینکه در حال حاضر 20 کیلومتر از این پروژه آماده آسفالت و بهره‌برداری است، عنوان کرد: 40 کیلومتر دیگر از این پروژه بازگشایی شده و پیشرفت خوبی در زمینه زیرسازی و کارهای ابنیه‌ای داشته است.

وی با بیان اینکه براساس پیگیری‌های صورت گرفته وزارت راه و شهرسازی متعهد شده تا روند مطالعاتی پروژه را هر چه سریع‌تر به اتمام برساند گفت: وزارت راه همچین متعهد شده به روند اجرای پروژه سرعت بیشتری بدهد تا بتوانیم پروژه را به مرحله آسفالت برسانیم.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

پروژه راه آهن سبزوار تا پایان امسال به مرحله ریل گذاری می رسد

نظرت را بنویس
comments

شهروند

سپاسگزاریم از نماینده های شهرمون که نسبت به دوره های قبلی واقعا پرتلاش بودن
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما