ما 6 ماه آخر نمايندگي را خيلي دوست داريم...

علي نورآبادي
 
 شش ماه آخر نمايندگي چقدر خوب است و ما چقدر اين 6 ماه آخر را دوست داريم. مي پرسيد چرا؟ 
 
1- شش ماه آخر نمايندگي چقدر خوب است، چون در اين 6 ماه، اخبار خوب و خوش از در و ديوار مي بارد و کلي اتفاقات خوب براي هرشهري و منطقه اي رخ مي دهد. 
 
2- شش ماه آخر نمايندگي چقدر خوب است، چون نمايندگان مي خواهند اتفاقاتي که در 4 سال و بلکه 10 و 20 سال قبل نيفتاده است در اين 6 ماه، انجام دهند. 
 
3- شش ماه آخر نمايندگي چقدر خوب است، چون در اين 6 ماه، بيل و گلنک وقيچي ها که در چهار  سال گذشته زنگ زده بودند، تيز مي شود و هر روز يا هر هفته از افتتاح طرحي يا کلنگ زني طرحي ديگر خبري مي شنويم و مي خوانيم. 
 
4- شش ماه آخر نمايندگي چقدر خوب است چون در اين 6 ماه، ماشين ها و لودرها بعد از سالها دوباره روغنکاري مي شود و به راه مي افتند و چاله اي را مي کَنند يا چاله اي را پر مي کنند.
 
5- شش ماه آخر نمايندگي چقدر خوب است چون در اين 6 ماه،  طرح هاي تعطيل شده و نيمه کاره بطور ناگهاني و يک شبه فعال مي شود. 
 
6- شش ماه آخر نمايندگي چقدر خوب است چون در اين 6 ماه، نمايندگان، بيش فعال مي شوند. بعد از سه سال و نيم استراحت و رفع خستگي، خستگي ناپذير مي شوند. آنها در اين شش ماه، خور و خواب ندارند و شب و روز نمي شناسند. 
 
7- شش ماه آخر نمايندگي چقدر خوب است چون در اين 6 ماه، مجلس ها و محفل ها به راه مي افتد و نمايندگان يا مجلس مي گيرند و يا در مجالس شرکت مي کنند؛ آن روي باز.
 
8- شش ماه آخر نمايندگي چقدر خوب است چون در اين 6 ماه، نمايندگان از سايه بيرون مي آيند. نطق نمايندگان باز مي شود و سخراني هاي غرا و مصاحبه هاي برّا مي کنند.
 
9- شش ماه آخر نمايندگي چقدر خوب است، چون در اين 6 ماه، نمايندگان محترم در محلات پايين شهر مثل صالح آباد، جعفرآباد، کوي گلستان، ثامن الائمه و قدس و ... آفتابي مي شوند. در حالي که تا قبل از شش ماه، يکبار هم به اين جاها سر نزده بودند.
 
10- شش ماه آخر نمايندگي چقدر خوب است، چون در اين 6 ماه، رفت و آمد نمايندگان محترم در حوزه هاي انتخابيه پررنگ تر و برو بياها بيشتر مي شود. 
 
11- شش ماه آخر نمايندگي چقدر خوب است چون در اين 6 ماه، نمايندگان چشم بينا و گوش شنوا و دستي توانا و قلبي مهربان پيدا مي کنند. 
 
12- شش ماه آخر نمايندگي چقدر خوب است چون در اين 6 ماه نمايندگان از ماشين پياده شده و در کوچه و خيابان و بازار راه مي روند. 
 
13- شش ماه آخر نمايندگي چقدر خوب است، چون در اين 6 ماه، نمايندگان محترم خود به خود مهربان تر و مردمي تر مي شوند و ناخودآگاه به هر کس که از کنارشان مي گذرد سلام مي دهند و به هر کس که برمي خورند در آغوش مي گيرند.  
 
14- شش ماه آخر نمايندگي چقدر خوب است، چون در اين 6 ماه، مردم براي نمايندگان عزيزتر مي شوند و آنها با کشاورز و بقال و کارگر و بازاري و غيره دست مي دهد و مي خندد و عکس مي اندازد. 
 
15- شش ماه آخر نمايندگي چقدر خوب است چون در اين 6 ماه، نمايندگان، بومگردي مي کنند و با گز کردن کيلومترها راه و حتي به دور افتاده ترين روستاها سر مي زنند. 
 
16- شش ماه آخر نمايندگي چقدر خوب است چون در اين 6 ماه، قول ها و وعده ها است که به اين و آن و اينجا و آنجا داده مي شود. 
 
17- شش ماه آخر نمايندگي چقدر خوب است چون در اين 6 ماه، کمک ها و مساعده ها و وام ها خيلي زود جور مي شود و به دست متقاضيان مي رسد. 
 
18- شش ماه آخر نمايندگي چقدر خوب است چون در اين 6 ماه، ازدواج جوانان، فکر و ذکر نمايندگان مي شود و خواب را از چشم آنها مي ربايد.
 
19- شش ماه آخر نمايندگي چقدر خوب است چون در اين 6 ماه، همه دغدغه نمايندگان، رفع بيکاري و ايجاد اشتغال براي جوانان است. و البته اين کار را هم مي کنند با سفارش چاپ عکس ها و بنرهاي تبليغاتي و بکارگيري جوانان در ستادهاي انتخاباتي.  
 
20- شش ماه آخر نمايندگي چقدر خوب است چون در اين 6 ماه، به فکر محرومان و پايين شهري ها مي افتند و بسته هاي حمايتي (پخته و خام) به در منازل مي رسد.  
 
21- شش ماه آخر نمايندگي چقدر خوب است چون دراين 6 ماه، نمايندگان هميشه در دسترسند و هر وقت بخواهي مي تواني با آنها صحب کني. حتي خودشان دست به تلفن شده و بعد از چهار سال زنگ مي زنند و حال افراد مختلف را مي پرسند. 
 
22- شش ماه آخر نمايندگي چقدر خوب است چون در اين 6 ماه، به نامه ها و عريضه ها جواب مي دهند.  
 
23- شش ماه آخر نمايندگي چقدر خوب است چون در اين 6 ماه، نمايندگان، دنيا را و آدم ها را جور ديگري مي بينند؛ به شکل برگه راي. درست مانند چارلي چاپلين در فيلم "جويندگان طلا" که از شدت گرسنگي، دوستش را به شکل خروس و بوقلمون مي ديد.  
 
24- و...
 
 
✳️براي همين است که ما 6 ماه آخر نمايندگي را خيلي دوست داريم. اي کاش همه چهار سال نمايندگي، 6 ماه آخر بود! 
 
منبع: کانال برای سبزوار  https://t.me/barayesabzevar 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما