جای خالی محسن احمدی ها در سبزوار؛

رضایت چشمگیر شهروندان شاهرودی از عملکرد شهردار سبزواری / شاهرود در مسیر تحول روزافزون

 
ریحانه ریاحی / مجله اینترنتی اسرارنامه
 
محسن احمدی فرزند دیار سربداران که در حال حاضر مسئولیت شهرداری شاهرود را بر عهده دارد، در نظر سنجی مردمی که با هشتک #تغییرات ایجاد شده در شهر، توسط شهروندان شاهرودی در یکی از کانال های تلگرامی این شهر منتشر شده بود، رای نخست را کسب کرد.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، این نظر سنجی در کانالی عمومی با نام «جارچی شاهرود» با 40 هزار عضو منتشر شده بود که احمدی با کسب بیش از 80 درصد رای، به عنوان چهره شاخص سال 97 شاهرود معرفی گردید.
 
در این نظرسنجی سه شخصیت محمدکرم محمدی(فرماندار شاهرود)، حسن حسینی شاهرودی(نماینده شاهرود) و محسن احمدی شهردار شاهرود با هشتک #تغییرات ایجاد شده در شهر، اعلام شدند که به ترتیب احمدی 3000 هزار، حسینی شاهرودی 349 و محمدی 132 رای کسب کردند.
 
گفتنی است چندی قبل، در کانال تلگرامی دیگری به نام «شاهرود نگار» با این عنوان که عملکرد محسن احمدی شهردار شاهرود را چگونه ارزیابی می کنید؟ نظرسنجی ای منتشر گردیده که پاسخ ها در سه گزینه خوب، متوسط، و ضعیف  و راضی کننده مطرح شده بود، که این بار نیز احمدی باز هم بیش از 80 درصد رای خوب را از آن خود کرد.
 
با این حجم استقبال و نظرات مثبت مردم در نظرسنجی ها از عملکرد احمدی و همچنین تورق زدن روزنامه ها و نشریات شاهرود و مطالعه اخبار فضای مجازی متعلق به این شهر، با تیترهایی همچون شهرداری که هرگز پشت میز ریاست نبود، شهردار شاهرود به وعده خود عمل کرد، عملکرد و نظارت عالی شهرداری شاهرود نسبت به شهرک های کوچک و ناشناخته این شهرستان و غیره و غیره روبرو می شوید که قطع به یقین به توانمندی همشهری مان ایمان می آوریم.
 
اقداماتی همچون تجهیز و راه اندازی نخستین مرکز کنترل و ساماندهی ترافیک و پایش تصویری استان سمنان در شهرداری شاهرود، احداث سه میدان فدک، لاله و خبرنگار، احداث پارک شهرک رجایی، پارک شهرک فدک و نیز احداث پارک شهرک پردیس، ساماندهی و بهسازی رودخانه(کال) شاهرود با اجرای مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری، بازگشایی و تعریض معابر برای روان سازی و بهبود ترافیک و زیبایی بصری، افتتاح نخستین زمین استریت بال(بسکتبال خیابانی)، زمین بدمینتون و تنیس روی میز در استان سمنان، حمایت از تیم های ورزشی، ساخت و نصب حدود 100 المان در سطح شهر، ایجاد پارکینگ طبقاتی، افتتاح پارک بانوان به مساحت بالغ بر 3 هکتار، بازدید اصحاب رسانه از پروژه های مدیریت شهری با حضور شهردار و به طور کل تحولات در سطح زیبا سازی شهری در طول فعالیت احمدی اتفاق افتاد که حاصل این زحمات در رای مثبت مردمی در نظرسنجی ها قابل روئیت است.
 
لازم به ذکر است سوابق مدیریتی احمدی، شامل معاونت فنی و عمران شهرداری گرگان به مدت هفت سال پیوسته، واحد زیبا سازی شهرداری گرگان، رئیس هیئت مدیره سازمان پارک‌ها و فضای سبز، رئیس هیئت مدیره سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی، رئیس ستاد معاینه فنی، عضو کمسیون‌های تخصصی شامل سرمایه گذاری و... بوده است.
 
همچنین فعالیت هایی در جهاد سازندگی، احداث فرودگاه سبزوار، احداث مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان و کودکان بلوار بعثت در تهران، احداث مجموعه فرهنگی ورزشی پاس شهرک اکباتان تهران ازجمله شاخص‌ترین فعالیت‌های اجرایی و اجتماعی وی به شمار می‌رود.
 
اطلاع رسانی مطالب فوق از آن جهت صورت گرفت تا عملکرد یکی دیگر از فرزندان سبزوار را یادآور شویم و مسئولین حاضر در سبزوار را آگاه و هوشیار نماییم تا بدانند اگر کمی به خود بیایند و از اقدامات همشهریان خود در دیگر شهرها و مراکز استان الگو برداری کنند، می توانند سبزوار را با برترین تکنیک ها و به کارگیری دانش فنی و تجارب دیگر شهرها به خصوص شهرهایی پیشرفته، از این فضای آشفته و درجا زدن ها نجات دهند و شهری متفاوت، پیشرو و درخور مردم دیار سربداران در کشور بسازند.
 
 
 
 
 
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما